استاندار هرمزگان:

آیت الله رئیسی نماد اشدا علی الکفار و رحما بینهم بود 

«دوستی» با بیان اینکه تمام روش و منش شهید رئیسی پایبندی به اخلاق، اصول دین و صداقت بود، گفت: آیت الله رئیسی نماد اشدا علی الکفار و رحما بینهم بود.
کد خبر: ۶۶۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 22May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«مهدی دوستی» استاندار هرمزگان شامگاه سه شنبه یکم خرداد ماه در آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی که در مسجد جامع اهل‌سنت بندرعباس برگزار شد ضمن قدردانی از جامعه اهل‌سنت برای برگزاری این مراسم؛ اظهار داشت: مردمی بودن، اخلاص، ولایت پذیری، تلاش‌گر بودن و ... جزو ویژگی‌های آیت الله رئیسی بود و اگر بخواهم از بین تمام صفات وی بارزترین ویژگی را بیان کنم قطعا اخلاص ایشان را انتخاب خواهم کرد.

وی افزود: آیت الله رئیسی در خفا و آشکار سخنش یکی بود و این فقط مربوط به دوران ریاست جمهوری نبود و قبل ریاست جمهوری نیز این خصیصه را داشتند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: در انتخابات ریاست جمهوری که خیلی‌ها برای رای بیشتر اخلاق را کنار می‌گذارند، شهادت می‌دهم به عنوان سخنگوی ستاد آیت الله رئیسی که ایشان حتی روی تکذیبیه‌ها و بیانیه‌ها هم حساس بودند که چیزی خلاف واقع ذکر نشود و واقعا هیچ لحظه‌ای ندیدم که برای رای بیشتر یا مقام بالاتر اخلاق را زیر پا بگذارند.

وی ادامه داد: با جرأت شهادت می‌دهم که تمام روش و منش شهید رئیسی در این مدت پایبندی به اخلاق، اصول دین و صداقت بود و عجین شدن این پایبندی‌ها با اخلاص موجب شد که به مقام رفیع شهادت نائل شود.


دوستی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید، باز تعریف واژه‌ها بود؛ آیت الله رئیسی نشان داد، می‌توان سیاستمدار بود و در اوج صداقت زیست؛ او نشان داد می‌شود می‌توان با مردم در نهایت رافت برخورد کرد  و پیش پای پایین‌ترین اقشار جامعه زانو زد و همزمان در اوج اقتدار مقابل همه جبهه کفر ایستاد.


استاندار هرمزگان گفت: آیت الله رئیسی با افتخار درد و نام ملت فلسطین و غزه را فریاد زد و از هر فرصتی برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین استفاده کرد.

وی با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در سازمان ملل خاطرنشان‌کرد: آیت الله رئیسی از فرصت خود در سازمان ملل برای دفاع از  قرآن استفاده کرد و تمام آزادی بیان پوشالی غرب را به چالش کشید.

دوستی عنوان‌ کرد: آیت الله رئیسی نماد بارز اشدا علی الکفار و رحما بینهم بود و در برابر آمریکایی قاطع و محکم بود و در برابر مردم خودش در نهایت افتادگی قرار داشت.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: آیت الله رئیسی سه سفر به استان هرمزگان داشتند و در طول سفر تمام دغدغه ایشان مردم بود و با غیرت خاصی مسائل مردم را پیگیری می‌کردند.

وی با تسلیت شهادت استاندار شهید آذربایجان شرقی افزود: شهید رحمتی واقعا فردی متدین و معتقد بود و همین دیانت ایشان موجب شد که بتواند به مقام شهادت برسد و با وجود اینکه ایشان مدت کوتاهی در مقام استاندار بودند بتوانند رضایت خداوند را جلب کنند.

دوستی ادامه داد: نزدیک ۱۳ سال با سردار شهید موسوی توفیق رفاقت داشتم و افتادگی، منش و با خدا بودن ایشان منجر به عروج به سمت خداوند شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: اتفاقی در این سطح اگر در هر کشوری می‌افتاد؛ می‌توانست سبب زلزله‌های سیاسی شده و جنگ‌های داخلی را به راه بیاندازد اما به برکت ولایت فقیه کشور در امنیت و آرامش قرار دارد و فرآیند خدمت به مردم ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار